Język Niderlandzki

czwartek, 28 kwietnia 2016

Powitanie

Witam,
doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że istnieje już wiele blogów dla Polaków przebywających w Holandii. Dokładnie z tego powodu wpadł mi pomysł założenia bloga aby uporządkować wszelkie możliwe informacje i dodać kilka nowych. Nie będę powielać celowo informacji, po prostu podam linki te które mi się osobiście przydały, skomentuje lub opiszę co i jak? Oczywiście subiektywnie ale liczę na reakcję z Waszej strony: pomysły na inne tematy, Wasze przemyślenia, jak Wy rozwiązaliście problem.
Chciałabym też w jakiś sposób zmienić nastawienie do siebie samych. Polak Polakowi wilkiem? Wielokrotnie się z tym stwierdzeniem spotkałam. Dlaczego? Chyba każdy na to pytanie musi odpowiedzieć. Pisze do osób które uważają przeciwnie. Sama świata nie zmienię, ani tego podejścia ale będę próbowała. Jestem przyjaźnie nastawiona a prowadzenie bloga jest dla mnie działalnością non profit.
Dlaczego "polki w Holandii"? Z racji, że sama jestem kobietą wiem czego szukamy a wielokrotnie już googlując jakąś informację miałam pootwieranych kilkanaście okienek a odpowiedź niejasna lub jej brak.

Kilka słów wstępu jak wyobrażam sobie działanie tego bloga:
1. Wszelkie komentarze jak najbardziej pożądane ale z racji tego, że mogą pojawić się jakieś "nie kulturalne wypowiedzi" moderuję komentarze. Wszelkie bluzgi, spam zostaną usunięte. Jeśli chodzi o reklamę w formie linków w komentarzach  bardzo proszę ale warunek jest jeden - nie z anonimowego konta.
2. Blog się będzie rozrastał - podczas jednego postu nie jestem w stanie opisać wszystkiego więc wszelkie sugestie mile widziane. O czymś chcecie przeczytać, dowiedzieć się - postaram się pomóc.
3. Jak odnaleźć odpowiedź: wszelkie posty opisane są etykietami, tematami - spis znajduje się po prawej stronie na pasku.

Pozdrawiam Was serdecznie i już pracuje nad drugim (tematycznym) postem
MMM





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz